Fandom

Wiki League of Legends

Heimerdinger/SkinsTrivia

< Heimerdinger

1.198páginas en
el wiki}}
Crear una página
Comentarios0 Share

Trivia

  • Heimerdinger fue diseñado por Ezreal.
  • La voz de Heimerdinger es de Dennis Collins Johnson, quien hace las voces de[1] Gangplanky  Taric.
  • Su nombre es una combinación de nombres de J. Robert Oppenheimer, un físico quien es considerado el "Padre de la bomba atómica" y Erwin Schrödinger, uno de los padres de la mecánica cuántica
  • La animación de caminar de Heimerdinger es frecuentemente referida por los jugadores y Rioteros como "derpy", destacando como una de sus cualidades únicas, tal como muestra este vídeo.
  • Prior to his rework, Heimerdinger was only able to place 2 [2] H-28G Evolution Turrets. However, it was possible to have 3 active by utilizing a glitch with [3] Syndra's[4] Force of Will. If 2 turrets were placed and one of them was targeted for [5] Force of Will, [6] Heimerdingercould place one more turret during the stasis.
  • Heimerdinger es el unico campeón que puede curar a las turrets con su pasiva Techmaturgical Repair Bots. Luego del rework, la habilidad solo afecta a las turrets.
  • Activando ACTUALIZACIÓN!!! le dará a Heimerdinger una mejora que dice "Más duro, mejor, más rápido, más fuerte" , esto es una referencia a una canción de Daft Punk con ese nombre traducido.
  • Cuando Heimerdinger marca una Pentakill, dirá su frase [7] Eureka!, which rejoices his successful "correction" of his opponents' living status. This is purely cosmetic.

Frases

  • His walking quote "For great science" is a reference to the internet meme "For great justice", which originated from the Engrish translation of the game Zero Wing.
  • His other walking quote, "Back, you dirty ape, back!" is a reference toPlanet of the Apes.
  • In yet another one of his walking quotes, he'll say "Raise your what?", which is a reference to "ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ raise your dongers ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ", which was posted by Michael Santana on his twitter account. Michael Santana (Imaqtpie from Team Dignitas) is a well-known Heimerdinger player.
  • [8] Rumble'sLeague Judgment contains a quote from Heimerdinger, who insults him in a technical manner: "The probability of your continued existence is rapidly approaching zero."
  • "¡Ajá, 42, lo sabía!" pero, ¿cuál era la pregunta?, y, "42... solo es algo acerca de ese número", es una referencia a The Hitchhiker's Guide to the Galaxy (Guía del viajero intergaláctico en español).

Aspectos

  • Heimerdinger Alienigena es una referencia aMars Attacks!, una pelicula comica sobre una invasion alienigena.

Relations

Wiki al azar