Fandom

Wiki League of Legends

Kindred

1.199páginas en
el wiki}}
Crear una página
Comentarios13 Share

Estadísticas Editar
Vida 530 (+85) Daño de ataque 49 (+2.2)
Regeneración de vida 10 (+0.55) Velocidad de ataque [*] 0.625
Maná 300 (+35) Armadura 26.5 (+3.25)
Regeneración de maná 6.95 (+0.4) Resistencia mágica 30 (+0)
A distancia 500 Velocidad de movimiento 500

Habilidades

Notas

Kindred está compuesto por dos personajes, la Oveja y el Lobo. La Oveja es el personaje principal que obedece los comandos de invocador así como es la fuente de los ataques básicos del campeón; mientras que el Lobo actúa como un compañero inalcanzable que sigue a la Oveja a menos que sea mandado a la acción a través de sus habilidades.

Marca de los Kindred
ENFRIAMIENTO ESTÁTICO: 25 / 90
Enfriamiento Estático Por Objetivo: 240
Mark of the Kindred.png

Pasiva: La Oveja y el Lobo marcan objetivos a los cuales cazar. Anotar un asesinato del objetivo marcado potencia permanentemente los ataques básicos de la Oveja para infligir un 1.25% de su vida actual como daño físico de impacto adicional, acumulándose con cada marca consumida.

Oveja - Campeones Enemigos: Se le ofrece a la Oveja una selección de campeones para cazar, la cual se encuentra escondida mientras se está en combate con un campeón enemigo. Una vez seleccionado el objetivo, hay un retraso de 8 segundos antes de que la marca pueda ser recolectada. La Oveja puede cambiar su objetivo después de 90 segundos, si el objetivo no ha muerto durante ese tiempo. Los objetivos cazados exitosamente no pueden ser marcados otra vez durante 4 minutos.

Lobo - Monstruos Enemigos: El Lobo selecciona periódicamente un campamento de monstruos aleatorio dentro de la jungla enemiga, excluyendo a los monstruos épicos, y resalta el campamento para ambos equipos, empezando desde el minuto 2:30. Esto termina al adquirir 6 acumulaciones, incluyendo las de campeones enemigos. La marca se elimina cuando los monstruos del campamento mueren incluso si los Kindred no están involucrados.

Detalles de la habilidad
La pasiva de Marca de los Kindred es un efecto de impacto físico.

La activa de Marca de los Kindred es una habilidad de un solo objetivo global.

Dance of Arrows
ALCANCE: 340 / 500
COSTO: 30 mana
ENFRIAMIENTO: 9
Dance of Arrows.png

Active: Lamb dashes in the target direction and fires up to three homing arrows on arrival upon the three nearest targets, dealing physical damage to each. Lamb's current attack target at any proximity will be prioritized by one of the bolts.

  • Physical Damage: 60 / 90 / 120 / 150 / 180 (+ 20% AD)

Casting Wolf's Frenzy or dashing inside of Champion.png Wolf's territory will reduce the cooldown of Dance of Arrows to 2 seconds.

Detalles de la habilidad
Dance of Arrows is a ground targeted dash that fires up to 3 auto-targeted missiles. Casting Dance of Arrows while inside of or reaching inside of Champion.png Wolf's territory by the end of the dash of Dance of Arrows will reduce the cooldown of Dance of Arrows to exactly 2 seconds, regardless of any cooldown reduction items, abilities or other sources.

Wolf's Frenzy
ALCANCE: 800
COSTO: 40 mana
ENFRIAMIENTO: 18 / 17 / 16 / 15 / 14
Wolf's Frenzy.png

Passive: Lamb builds stacks of Hunter's Vigor as she moves around, up to 100. Once fully stacked, her next basic attack heals her for 「 (60 + 3 × Kindred's level) 」「 63 - 114 (basado en el level) 」.

Active: Wolf claims a small area as his territory for the next 8 seconds, separating from Lamb. Wolf attacks targets within the area autonomously, prioritizing Lamb's attack target.

Wolf's basic attacks scale with 50% of Kindred's bonus attack speed and deal physical damage, equal to a base amount plus 「 40% of Champion.png Mark of the Kindred's damage 」「 0.50% of Wolf's target's current health per stack of Champion.png Mark of the Kindred as bonus physical damage 」.

On activation, the territory is centered about Lamb and her current attack target, or the nearest unit, and Wolf's Frenzy ends immediately if she leaves the area.

Detalles de la habilidad
Wolf's Frenzy's Passive is a non-damaging on-hit effect.

Wolf's Frenzy's Active point-blank area of effect and summon ability.

Información adicional:

  • Wolf's attacks apply spell effects.
    • [[File:{{{Rylai's Crystal Scepter}}} item.png|20px|alt=|Rylai's Crystal Scepter|link=Rylai's Crystal Scepter]] Rylai's Crystal Scepter will apply 20% Valor incorrecto para cctip. Valores validos: porlosaires, ceguera, enraizar, polimorfismo, encanto, terror, provocación, inmovilizar, paralizar, silencio, ralentizacion, estasis, suspension, aturdimiento, supresion. slow for 1 second whenever Wolf attacks.
  • Using Champion.png Dance of Arrows generates 15 stacks of Hunter's Vigor.

Mounting Dread
ALCANCE: 500
COSTO: 70 mana
ENFRIAMIENTO: 16 / 15 / 14 / 13 / 12
Mounting Dread.png

Active: Lamb cripples the target unit, Valor incorrecto para cctip. Valores validos: porlosaires, ceguera, enraizar, polimorfismo, encanto, terror, provocación, inmovilizar, paralizar, silencio, ralentizacion, estasis, suspension, aturdimiento, supresion. slowing them by 70% for 1 second.

If Lamb manages to attack the target twice in the next 4 seconds of each other, her third attack in the next 4 seconds after instead directs Wolf to pounce on them, dealing bonus physical damage, capped against monsters.

「 

  • Bonus Physical Damage: 80 / 110 / 140 / 170 / 200 (+ 5% of target's max. health) 」「 
  • Maximum Monster Damage: 380 / 410 / 440 / 470 / 500 」 (+ 20% AD)
Detalles de la habilidad
Mounting Dread is both a single targeted debuff and physical 「 on-hit effect 」「 attack modifier 」 PENDIENTE DE PRUEBA.

Lamb's Respite
ALCANCE: 400 / 500
COSTO: 100 mana
ENFRIAMIENTO: 150 / 130 / 110
Lamb's Respite.png

Active: Lamb blesses the ground under an allied champion or herself for 4 seconds. While inside the area, all units (including champions, minions and monsters; both allied and enemy) cannot be reduced below 10% of their maximum health. Units in the area who reach the threshold cannot be healed while within for the remaining duration.

All units within the zone are healed immediately after the blessing ends.

  • Heal: 200 / 250 / 300
Detalles de la habilidad

Referencias

Wiki al azar